%s ks - %s
VŠECHNY KATEGORIE

Obchodní podmínky

1. ZÁKLADNÍ USTANOVENÍ

Provozovatelem internetového obchodu www.photonet.cz (dále jen „prodávající“) je podnikatelský subjekt:

Miroslav Tomašovič
Jozefa Kronera 3947/8
03601 Martin
Slovensko

IČO: 44357397
DIČ: 1046445070
IČ DPH: SK1046445070

Subjekt je zapsaný: číslo živnostenského registru 550-20180, OÚ Martin, Slovesnká republika.

Všechny nákupy v internetovém obchodě photonet.cz se řídí platnými právními normami a nařízeními Slovenské republiky a Evropské unie.
Účelem těchto obchodních podmínek je vymezit a upřesnit práva a povinnosti prodávajícího (dodavatele) na jedné straně a kupujícího (zákazníka, spotřebitele) na straně druhé.

Kupujícím je každý návštěvník e-shopu, který prostřednictvím e-shopu vytvořil objednávku. Pro účely zákona 102/2014 Z. z. se spotřebitelem rozumí fyzická nebo právnická osoba, která nenakupuje zboží pro účely jeho prodeje jiným osobám, za účelem podnikání nebo výkonu zaměstnání či povolání.

Orgán dozoru:
Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
Inšpektorát SOI pre Žilinský kraj
Predmestská 71, P.O. Box B-89, 011 79 Žilina 1
Slovesnká republika

Všechny smluvní vztahy mezi prodávajícím a kupujícím jsou uzavřeny v souladu s právním řádem Slovenské republiky republiky. V případě, že je smluvní stranou spotřebitel, řídí se právní vztahy neupravené těmito obchodními podmínkami zákonem č. 40/1964 Z. z. "Občiansky zákonník", v platném znění, zákonem č. 250/2007 Z. z. "Zákon o ochrane spotrebiteľa", v platném znění a č. 102/2014 Z.z. "o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji" v platném znění. V případě, že je smluvní stranou podnikatel, řídí se právní vztahy neupravené těmito obchodními podmínkami zákonem č. 513/1991 Z. z. "Obchodný zákonník", v platném znění.
Právní vztahy prodávajícího a spotřebitele výslovně neupravené těmito podmínkami se řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 40/1964 Zb. "Občiansky zákonník", zákona č.250/2007 Z. z. "Zákon o ochrane spotrebiteľa", zákona č. 102/2014 Z. z. "o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho", jakož i souvisejícími předpisy, vše v platném znění.


2. OBJEDNÁVKA

Objednávka vzniká potvrzením procesu objednávání v e-shopu výběrem zboží nebo služeb kupujícím včetně kompletního vyplnění objednávkového formuláře. Pro korektní vyřízení objednávky je třeba vyplnit požadované údaje v objednávce a zvolit si možnosti dopravy a platby za objednané zboží nebo služby.

Kupující zasláním objednávky souhlasí se zněním všeobecných obchodních podmínek a reklamačních podmínek, jakož i s cenou objednaného zboží a služeb a tedy objednávka se stává pro spotřebitele závaznou.

Potvrzením objednávky ze strany prodávajícího vzniká kupní smlouva, kterou lze měnit, rušit nebo doplňovat jen na základě vzájemné dohody mezi kupujícím a prodávajícím, nestanoví-li zákon nebo jiný právní předpis jinak.

Kupujícímu je po vytvoření objednávky v e-shopu automaticky generován e-mail s potvrzením přijetí objednávky e-shopem. Tento e-mail není potvrzením zboží ve smyslu předchozího odstavce tohoto článku.

Kupující je odesláním objednávky vázán k zaplacení kupní ceny objednaného zboží.

V případě, že kupující objednávku stornuje nebo odeslanou objednávku nepřevezme, je kupujícímu účtován poplatek ve výši nákladů vzniklých v souvislosti s přijetím nebo zpracováním předmětné objednávky.

Prodávající si v odůvodněných případech vyhrazuje právo na zrušení objednávky, o čemž musí kupujícího informovat telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu.



3. OBJEDNÁVKA NA FIRMU

Pokud je kupujícím právnická osoba nebo fyzická osoba podnikatel, objednávku nelze odeslat prostřednictvím e-shopu. Objednávku zboží spolu s fakturačními údaji a telefonním číslem pro potřeby přepravní společnosti je nutno zaslat prostřednictvím emailu.
Zboží je odesíláno ze Slovenské republiky.
Daňové subjekty registované pro DPH v České republice mají nárok na dodání zboží osvobozeného od daně z přidané hodnoty. Zdanění jsou povinny provést v zemi příjemce ve smyslu platné evropské legislativy (reverse-charge). Zboží s osvobozením od DPH je odesláno pouze na adresu subjektu uvedenou v rejstříku plátců DPH.
Nákup bez DPH je možný pouze na základě předem vystavené faktury a její úhrady na účet prodávajícího vedený v České republice. Platba kartou v tomto případě není možná.


4. CENA

Všechny uváděné ceny u zboží jsou konečné, včetně 21% DPH a recyklačních poplatků.
Prodávající si vyhrazuje právo na změnu ceny, o čemž je povinen informovat zákazníka ještě před vyřízením objednávky.


5. DODACÍ PODMÍNKY

Způsob doručení zboží lze vybrat přímo při odeslání objednávky.

5.1 Kurýr GLS
Zásilka je doručena prostřednictvím společnosti GLS.
O odeslání balíku je zákazník informován emailem.

5.2 Pošta
Menší zásilky jsou odesílány jako listovně doporučené zásilky. Zásilky s vyšší hmotností (zpravidla nad 500g), větších rozměrů a všechny zásilky s hodnotou nad 2 500 Kč jsou odesílány jako pojištěný balík na poštu.
O odeslání balíku je zákazník informován emailem. Maximální hodnota objednávky pro zásilky odesílané poštou je 30 000 Kč.

5.3 Zásilkovna (Packeta) - doručení na odběrné místo nebo do Z-Boxu
Zboží je doručeno na zvolené odběrné místo nebo do Z-Boxu. Požadované odběrného místo je možné vybrat v procesu odesílání objednávky.
O odeslání balíku je zákazník informován emailem. Maximální hodnota objednávky pro zásilky odesílané prostřednictvím Zásilkovny je 17 500 Kč.

5.4 Zásilkovna (Packeta) - doručení na adresu
Zásilka je doručena přímo na adresu prostřednictvím Zásilkovny.
O odeslání balíku je zákazník informován emailem. Maximální hodnota objednávky pro zásilky odesílané prostřednictvím Zásilkovny je 25 000 Kč.


6. DODACÍ LHŮTY

Při detailním popisu každého zboží se zobrazuje jeho dostupnost. Informace o dostupnosti má informativní charakter, vzhledem k neustálým změnám ve skladových množstvích není závazná.

6.1 Zboží, které je na skladě
Zboží, které se nachází ve vlastním skladu prodávajícího, je okamžitě k dispozici a je označeno informací "Skladem".
Objednávky jsou v tomto případě zpravidla odeslány do 2 pracovních dnů.
Prodávající si vyhrazuje právo na prodloužení dodací lhůty. V takovém případě je však povinen o skutečnosti zákazníka informovat. Kupující má právo se rozhodnout, zda tuto lhůtu akceptuje.

6.2 Zboží, které je skladem u dodavatele
Zboží, které je na skladě u dodavatele, je dodáváno na objednávku a je označeno aktuální informací o době dodání. Předpokládaná doba dodání má informativní charakter a není závazná.
V případě, že se kupující rozhodne zrušit objednávku na zboží, které je dodáváno na objednávku, je povinen uhradit storno poplatek ve výši 5% z hodnoty objednaného zboží. Pokud bylo takové zboží kupujícím již zaplaceno, prodávající vrátí kupujícímu platbu sníženou o storno poplatek. Storno poplatek nelze uplatnit v případě, že prodávající nedodá objednané zboží do 30 dnů ode dne přijetí objednávky. V takovém případě má kupující nárok na vrácení celé částky objednávky.

6.3 Zboží, které není skladem
Zboží, které není na skladě, nelze vložit do nákupního košíku. Takto označené zboží lze objednat až po jeho naskladnění prodávajícím nebo dodavatelem.


7. PLATEBNÍ PODMÍNKY

Způsob úhrady za zboží lze vybrat přímo při odeslání objednávky spolu se způsobem doručení.
Součástí každé zásilky je doklad o koupi (faktura), který slouží také jako záruční list.

7.1 Platba kartou
Zákazník zaplatí za zboží platební kartou VISA nebo MasterCard. Zpracování plateb kartou zajišťuje společnost TrustPay na základě povolení národní banky.

7.2 Okamžitý převod přes internet banking
Zákazník zaplatí bezhotovostně automaticky připraveným převodním příkazem po přihlášení se do internet bankingu své banky. Okamžitý převod je k dispozici pro klienty těchto bank: Česká spořitelna, UniCredit Bank.

7.3 Bankovní převod - platba předem
Zákazník předem bezhotovostně uhradí platbu ve výši objednávky. Platební instrukce jsou odeslány elektronicky jako součást emailu potvrzujícího přijetí objednávky. Zboží je zákazníkovi odesláno spolu s daňovým dokladem po přijetí platby na účet prodávajícího.


8. POŠTOVNÉ A BALNÉ POPLATKY

Poštovné a balné poplatky jsou účtovány v závislosti na zvolené dopravě a výši objednávky (ceny s DPH):

GLS kurýr: 200 Kč (objednávky do 2 500 Kč), 99 Kč (objednávky do 25 000 Kč), zdarma (objednávky nad 25 000 Kč)
Pošta: 175 Kč
Zásilkovna: 99 Kč (objednávky do 2 500 Kč), zdarma (objednávky nad 2 500 Kč)


9. PŘEVZETÍ A KONTROLA ZÁSILKY

Kupující je povinen okamžitě po převzetí zásilky zkontrolovat její stav a úplnost obsahu.
V případě zjištění jakéhokoli poškození nebo jiných nedostatků je povinen o nich neprodleně informovat dopravce včetně vyhotovení písemného zápisu o vzniklé škodě.
Prodávající neodpovídá za škody vzniklé během přepravy zásilky, na které nebyla uplatněna řádná reklamace u dopravce.


10. PŘEVOD VLASTNICKÉHO PRÁVA

Vlastnické právo přechází z prodávajícího na kupujícího přechází až momentem vyplacení plné ceny za předmět kupní smlouvy.


11. REKLAMACE

Na vyřizování reklamací se vztahuje platný Reklamační řád, který je součástí těchto Obchodních podmínek.


12. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Spotřebitel (kupující jako fyzická osoba nepodnikatel) má na základě zákona právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 kalendářních dnů ode dne převzetí zboží.
Spotřebitel je povinen, chce-li toto právo využít, písemné odstoupení od kupní smlouvy osobně doručit nejpozději v poslední den určené lhůty na kontaktní adresu prodávajícího nebo toto odstoupení předat k poštovní přepravě nejpozději v poslední den lhůty na adresu, která je uvedena v kontaktech. Spotřebitel je bezodkladně po oznámení o odstoupení od smlouvy povinen zaslat nebo doručit osobně zboží se vší dokumentací – např. u zákazníka. originálem faktury, návodem a jinou dokumentací, která mu byla doručena spolu se zbožím, nejpozději však do 14 dnů ode dne odstoupení (§10 odst. 1 Zákona). Doporučujeme kupujícímu, aby si pořídil pro vlastní potřebu kopii faktury. Vrácené zboží musí být přiměřeně zabaleno, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Vrácené zboží nesmí být odesláno formou dobírky.
Provozovatel e-shopu vrátí zaplacené plnění za zboží a službu včetně hodnoty za nejlevnější běžný způsob doručení i nákladů prokazatelně vynaložených na objednání zboží do 14 dnů ode dne doručení odstoupení od smlouvy, avšak nemusí vrátit peníze dříve než je mu doručené zboží nebo spotřebitel neprokáže zaslání zboží, to neplatí v případě, že prodávající navrhl, že si zboží vyzvedne sám.
Náklady na vrácení zboží nese spotřebitel.
V případě, že dodání zboží bylo rozšířeno o dodání jiného zboží dodaného jako dárek, odstoupení od smlouvy se automaticky vztahuje i na toto zboží.
Toto právo na odstoupení od smlouvy se neuplatňuje například pro zboží, které bylo zhotoveno podle zvláštních požadavků spotřebitele nebo které vzhledem k jeho vlastnostem nelze vrátit, nebo zboží, které rychle podléhá zkáze nebo snížení jakosti, také pro prodej novin, časopisů, periodického tisku, knih a na prodej audiovizuálního díla, zvukového záznamu nebo zvukově-obrazového záznamu uměleckého výkonu nebo multimediálního díla, které spotřebitel rozbalil nebo i na zboží, které bylo uzavřeno v ochranném obalu, které není vhodné vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů.
Pro účely zjištění povahy, charakteristik a funkčností zboží má spotřebitel se zbožím manipulovat a zkontrolovat jej jen takovým způsobem, jakým by mu to bylo umožněno v běžné prodejně, což přezumuje povinnost vrácení zboží s originálním obalem, visačkami a podobně.
Spotřebitel snáší jakékoli snížení hodnoty zboží, které bylo způsobeno jeho používáním nad rámec potřebný pro zjištění funkčnosti a vlastností zboží.

PDF formulář pro odstoupení od smlouvy - stáhnout zde


13. OCHRANA SOUKROMÍ A OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Ochranu soukromí a osobních údajů upravuje samostatná sekce "Ochrana osobních údajů".

13.1. Smluvní strany se dohodly, že kupující v případě, že je fyzickou osobou, je povinen oznámit prodávajícímu své jméno a příjmení, adresu trvalého bydliště včetně PSČ, číslo telefonu a mailovou adresu.

13.2. Kupující resp. dotyčná osoba (dále jako „kupující“ nebo „dotčená osoba“) poskytuje osobní údaje prodávajícímu dobrovolně za účelem splnění jeho povinností vyplývajících z kupní smlouvy a další komunikace s ním. Bez jejich poskytnutí prodávající nemůže řádně plnit smlouvu s kupujícím, a proto ji nebude možné s kupujícím ani uzavřít. Účelem zpracování těchto osobních údajů je vystavení daňového dokladu, předsmluvní vztahy, identifikace kupujícího, potvrzení objednávky a to telefonicky nebo prostřednictvím elektronické pošty, doručení zboží, registrace na internetovém obchodě www.photonet.cz, realizace marketingových aktivit, informací o novinkách a akciových nabídkách.

13.3. Prodávající zpracovává osobní údaje dotčených osob pro marketingové účely na základě jejich žádosti resp. souhlasu dotyčné osoby v souladu s § 11 ods. 1 zákona č. 122/2013 Z.z. "o ochrane osobných údajov" ve znění pozdějších právních předpisů. Dotčená osoba projeví svůj souhlas se zpracováním osobních údajů k tomuto účelu při objednání zboží prostřednictvím internetového obchodu www.photonet.cz, při registraci na internetovém obchodě www.photonet.cz nebo jiným vhodným způsobem. Dotčená osoba vyjadřuje svůj souhlas zaškrtnutím příslušného políčka před odesláním objednávky nebo při registraci na internetovém obchodě www.photonet.cz, aby prodávající zpracoval a uschovával její osobní údaje v rozsahu jméno, příjmení, e-mailová adresa při činnosti prodávajícího týkající se zasílání informací o novinkách a akciových nabídkách a zpracovával je ve svém informačním systému Marketing. Kupující uděluje prodávajícímu tento souhlas na dobu určitou do splnění účelu zpracování osobních údajů kupujícího

13.4. Prodávající tímto sděluje kupujícímu, že ve smyslu ust. § 10 odst. 1 písm. 3 písm. b) zákona 122/2013 Z.z. "o ochrane osobných údajov" ve znění pozdějších předpisů bude prodávající jako provozovatel v procesu uzavírání kupní smlouvy zpracovávat osobní údaje kupujícího bez jeho souhlasu jako dotčené osoby, jelikož zpracování osobních údajů kupujícího bude prováděno prodávajícím v předsmluvních vztazích s kupujícím a zpracování osobních údajů kupujícího je nezbytné k plnění z kupní smlouvy, ve které vystupuje kupující jako jedna ze smluvních stran.
Kupující může zaškrtnutím příslušného políčka před odesláním objednávky vyjádřit svůj souhlas ve smyslu ust. § 11 odst. 1 písm. 1 zákona o ochraně osobních údajů, aby prodávající zpracoval a uschovával jeho osobní údaje, zejména ty, které jsou uvedeny výše a/nebo které jsou potřebné při činnosti prodávajícího týkající se zasílání informací o nových produktech, slevách a akcích na nabízeném zboží a zpracovával je ve všech svých informačních systémech, týkajících se zasílání informací o nových produktech, slevách a akcích na nabízeném zboží. Kupující uděluje prodávajícímu tento souhlas na dobu určitou do splnění účelu zpracování osobních údajů kupujícího. Prodávající po splnění účelu zpracování zajistí neprodleně likvidaci osobních údajů kupujícího. Souhlas se zpracováním osobních údajů může kupující odvolat kdykoli písemnou formou. Souhlas zanikne ve lhůtě 1 měsíce od doručení odvolání souhlasu kupujícím prodávajícímu.

13.5. Kupující má právo a možnost aktualizovat osobní údaje přímo v on-line režimu na web stránce internetového obchodu, v zákaznické sekci, ihned po přihlášení.

13.6. Prodávající prohlašuje, že v souladu s ust. § 6 odst. 1 písm. 2 písm. c) ZnOOÚ osobní údaje bude získávat výlučně pro účel uvedený v bodě 13.2. těchto všeobecných obchodních podmínek.

13.7. Prodávající prohlašuje, že v souladu s ust. § 6 odst. 1 písm. 2 písm. e) ZnOOÚ zajistí, aby osobní údaje byly zpracovávány a využívány výlučně způsobem, který odpovídá účelu, pro který byly shromážděny.

13.8. Prodávající prohlašuje, že v souladu s ust. § 6 ods. 2 písm. i) ZnOOÚ bude zpracovávat osobní údaje v souladu s dobrými mravy a bude jednat způsobem, který neodporuje ZnOOÚ ani jiným obecně závazným právním předpisům a ani je nebude obcházet.

13.9. Kupující má právo na základě písemné žádosti od prodávajícího vyžadovat
1/ potvrzení, zda jsou nebo nejsou osobní údaje o ní zpracovávány,
2/ v obecně srozumitelné formě informace o zpracovávání osobních údajů v informačním systému v rozsahu:
a) identifikační údaje prodávajícího a zástupce prodávajícího, byl-li jmenován,
b) identifikační údaje zprostředkovatele; to neplatí, nepostupuje-li prodávající při získávání osobních údajů podle § 8 ZnOOÚ,
c) účel zpracování osobních údajů,
d) seznam osobních údajů nebo rozsah osobních údajů podle § 10 ods. 4 první věty ZnOOÚ a
e) doplňující informace, které jsou s ohledem na všechny okolnosti a podmínky zpracování osobních údajů potřebné pro kupujícího k zaručení jejích práv a právem chráněných zájmů v rozsahu zejména:
- poučení o dobrovolnosti nebo povinnosti poskytnout požadované osobní údaje; získává-li prodávající osobní údaje kupujícího na základě souhlasu kupujícího podle § 11 ZnOOÚ, sdělí jí i čas platnosti souhlasu, a jestliže kupujícího povinnost poskytnout osobní údaje vyplývá z přímo vykonatelného právně závazného aktu Evropské unie, mezinárodní smlouvy, kterou je Česká republika vázána, nebo zákona , prodávající oznámí kupujícímu právní základ, který jí tuto povinnost ukládá, a vyrozumí ji o následcích odmítnutí poskytnout osobní údaje,
- okruh příjemců, pokud se předpokládá nebo je zřejmé, že jim budou osobní údaje zpřístupněny,
- třetí strany, pokud se předpokládá nebo je zřejmé, že jim budou osobní údaje poskytnuty,
- okruh příjemců, pokud se předpokládá nebo je zřejmé, že jim budou osobní údaje zpřístupněny,
- třetí strany, pokud se předpokládá nebo je zřejmé, že jim budou osobní údaje poskytnuty,
- okruh příjemců, pokud se předpokládá nebo je zřejmé, že jim budou osobní údaje zpřístupněny,
- formu zveřejnění, mají-li být osobní údaje zveřejněny,
- třetí země, pokud se předpokládá nebo je zřejmé, že se do těchto zemí uskuteční přenos osobních údajů


13.10. Při vydání rozhodnutí podle odstavce 13.14. je kupující oprávněn seznámit se s postupem zpracování a vyhodnocování operací:
1/ v obecně srozumitelné formě přesné informace o zdroji, ze kterého získal její osobní údaje ke zpracování,
2/ v obecně srozumitelné formě seznam jejích osobních údajů, které jsou předmětem zpracování,
3/ opravu nebo likvidaci svých nesprávných, neúplných nebo neaktuálních osobních údajů, které jsou předmětem zpracování,
4/ likvidaci jejích osobních údajů, jejichž účel zpracování skončil; jsou-li předmětem zpracování úřední doklady obsahující osobní údaje, může požádat o jejich vrácení,
5/ likvidaci jejích osobních údajů, které jsou předmětem zpracování, došlo-li k porušení zákona,
6/ blokování jejích osobních údajů z důvodu odvolání souhlasu před uplynutím doby jeho platnosti, pokud prodávající zpracovává osobní údaje na základě souhlasu kupujícího.

13.11. Právo kupujícího dle bodu 13.10. bodu 3 a 4 lze omezit, jen pokud takové omezení vyplývá ze zvláštního zákona nebo jeho uplatněním by byla porušena ochrana kupujícího, nebo by byla porušena práva a svobody jiných osob.

13.12. Kupující na základě bezplatné písemné žádosti má právo u prodávajícího namítat vůči
1/ zpracovávání jejích osobních údajů, o kterých předpokládá, že jsou nebo budou zpracovávány pro účely přímého marketingu bez jejího souhlasu, a žádat jejich likvidaci,
2/ využívání titulu, jména, příjmení a adresy kupujícího pro účely přímého marketingu v poštovním styku, nebo
3/ poskytování titulu, jména, příjmení a adresy kupujícího pro účely přímého marketingu.

13.13. Kupující na základě písemné žádosti nebo osobně, nesnese-li věc odklad, má právo u prodávajícího kdykoliv namítat vůči zpracování osobních údajů v případech dle § 10 odst. 1 písm. 3 písm. a), e), f) nebo g) ZnOOÚ vyslovením oprávněných důvodů nebo předložením důkazů o neoprávněném zasahování do jejích práv a právem chráněných zájmů, které jsou nebo mohou být v konkrétním případě takovým zpracováním osobních údajů poškozeny; nebrání-li tomu zákonné důvody a prokáže se, že námitka kupujícího je oprávněná, prodávající je povinen osobní údaje, jejichž zpracování kupující namítal, bez zbytečného odkladu blokovat a zlikvidovat ihned, jakmile to okolnosti dovolí.

13.14. Kupující na základě písemné žádosti nebo osobně, nesnese-li věc odklad, dále má právo u prodávajícího kdykoliv namítat a nepodrobit se rozhodnutí prodávajícího, které by mělo pro ni právní účinky nebo významný dopad, vydá-li se takové rozhodnutí výlučně na základě úkonů automatizovaného zpracování jejích osobních. údajů. Kupující má právo žádat prodávajícího o přezkoumání vydaného rozhodnutí metodou odlišnou od automatizované formy zpracování, přičemž prodávající je povinen žádosti kupujícího vyhovět, a to tak, že rozhodující roli při přezkoumání rozhodnutí bude mít oprávněná osoba; o způsobu přezkoumání a výsledku zjištění prodávající informuje kupujícího ve lhůtě dle bodu 13.21. Kupující nemá toto právo pouze v případě, že to stanoví zvláštní zákon, v němž jsou upravena opatření k zajištění oprávněných zájmů kupujícího, nebo pokud v rámci předsmluvních vztahů nebo během existence smluvních vztahů prodávající vydal rozhodnutí, kterým vyhověl požadavku kupujícího, nebo pokud prodávající na základě smlouvy přijal jiná přiměřená opatření k zajištění oprávněných zájmů kupujícího.

13.15. Pokud kupující uplatní své právo
1/ písemně az obsahu její žádosti vyplývá, že uplatňuje své právo, žádost se považuje za podanou podle tohoto zákona; žádost podanou elektronickou poštou nebo faxem kupující doručí písemně nejpozději do tří dnů ode dne jejího odeslání,
2/ osobně ústní formou do protokolu, ze kterého musí být zřejmé, kdo právo uplatnil, čeho se domáhá a kdy a kdo vyhotovil protokol, jeho podpis a podpis kupujícího; kopii zápisu je prodávající povinen předat kupujícímu,
3/ u zprostředkovatele podle bodu 1 nebo 2 tohoto odstavce, je ten povinen tuto žádost nebo zápis odevzdat prodávajícímu bez zbytečného odkladu.

13.16. Kupující při podezření, že jeho osobní údaje se neoprávněně zpracovávají, může podat "Úradu na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky" návrh na zahájení řízení o ochraně osobních údajů.

13.17. Pokud Kupující nemá způsobilost k právním úkonům v plném rozsahu, její práva může uplatnit zákonný zástupce.

13.18. Pokud kupující nežije, její práva, která měla podle tohoto zákona, může uplatnit blízká osoba.

13.19. Žádost kupujícího podle bodu 13.9., 13.10. 1/, 3/ až 6, a bodu 13.12. až 13.14. vyřídí prodávající bezplatně.

13.20. Žádost kupujícího dle bodu 13.10. 2/ vyřídí prodávající bezplatně kromě úhrady ve výši, která nemůže překročit výši účelně vynaložených věcných nákladů spojených se zhotovením kopií, se pořízením technických nosičů a s odesláním informace kupujícímu, nestanoví-li zvláštní zákon jinak.

13.21. Prodávající je povinen písemně vyřídit žádost kupujícího dle odstavců 13.19. a 13.20. nejpozději do 30 dnů ode dne doručení žádosti

13.22. Omezení práv kupujícího dle bodu 13.11. prodávající bez zbytečného odkladu písemně sdělí kupujícímu a "Úradu na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky".

13.23. Prodávající prohlašuje, že v souladu s ust. § 15 odst. 1 písm. 1 písm. b) ZnOOÚ zpracovává osobní údaje kupujícího pro účely uvedené v bodě 13.2. těchto podmínek prostřednictvím těchto zprostředkovatelů:

GLS General Logistics Systems Slovakia s.r.o.
Sídlo: Budča 1039, 96233 Budča
IČO: 36 624 942
zapsaná v OR OS Banská Bystrica odd. Sro, Vložka č. 9084/S

Slovenská pošta, a.s.
Sídlo: Partizánska cesta 9, 97599 Banská Bystrica
IČO: 36 631 124
zapsaná v OR OS Banská Bystrica, odd. Sa, Vložka č. 803/S

Packeta Slovakia s. r. o.
Sídlo: Sliačska 1/E, 83102 Bratislava
IČO: 48 136 999
zapsaná v OR MS Bratislava III, odd. Sro, Vložka č. 105158/B


14. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

Pokud spotřebitel není spokojen se způsobem, kterým prodávající vybavil jeho reklamaci nebo má-li za to, že prodávající porušil jeho práva, má možnost obrátit se na prodávajícího o žádostí o nápravu. Odpoví-li prodávající na žádost o nápravu zamítavě nebo na ni neodpoví do 30 dnů ode dne jejího odeslání, spotřebitel má ve smyslu § 12 zákona č. 1/2003. 391/2015 Z.z. "o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov" a o změně a doplnění některých zákonů právo podat návrh na zahájení alternativního řešení svého sporu. Příslušným subjektem pro alternativní řešení spotřebitelských sporů s provozovatelem e-shopu je Slovenská obchodní inspekce (www.soi.sk) nebo jiná příslušná oprávněná právnická osoba zapsaná v seznamu subjektů alternativního řešení sporů vedeném Ministerstvem hospodářství Slovenské republiky (http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s), přičemž spotřebitel má právo volby, na který z uvedených subjektů alternativního řešení spotřebitelských sporů se obrátí. Spotřebitel zároveň může k podání návrhu na alternativní řešení svého sporu využít platformu pro řešení sporů on-line, která je dostupná na http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Informace o poplatcích za návrh najde spotřebitel na internetových stránkách konkrétního subjektu alternativního řešení sporů.

Prodávající si vyhrazuje právo měnit a doplňovat tyto všeobecné obchodní podmínky a reklamační podmínky i bez předchozího upozornění kupujícího. V případě změny všeobecných obchodních podmínek nebo reklamačních podmínek, se řídí celý proces nákupu prostřednictvím těch všeobecných obchodních podmínek, které byly platné v momentě odeslání objednávky kupujícím a tyto jsou přístupné na internetové stránce prodávajícího.

Nedílnou součástí těchto všeobecných obchodních podmínek jsou i reklamační podmínky.

Odesláním objednávky kupující si přečetl všeobecné obchodní podmínky i reklamační podmínky a souhlasí s jejich zněním.

Jinak neupravené vztahy v těchto všeobecných obchodních podmínkách jako v jejich nedílných součástech (přílohách) se řídí podle příslušných ustanovení především Zákona č. 40/1964 Zb, Zákona č. 250/2007 Z.z., Zákona č. 102/2014 Z.z., Zákona č. 122/2013 Z.z., Zákona č. 22/2004 Z.z. jakož i Zákona č. 513/1991 Z.z.